Servicii organizari evenimente si food

ProBild Romania

Art of services

Titlul dvs. merge aici

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

Organizezi un eveniment si ai nevoie de “putin ajutor”?

Suntem INCANTATI SA TE AJUTAM!

Beneficiem de EXPERIENTA necesara pentru: Organizare nunta, Organizare botez, Organizare petreceri aniversare. Pe scurt, organizare evenimente de orice tip.

Iar partea cea mai frumoasa este ca ne aflam la DOAR UN APEL distanta: 0770 362 404.

Ti-ar placea sa stii ca un CONSULTANT (Event planner dedicat) cu EXPERIENTA are grija ca serviciile contractate sa se ridice la standardele dorite?

Pentru linistea ta, IN ZIUA EVENIMENTULUI iti putem oferi IN TIMP REAL informatii/ fotografii pe WhatsApp despre stadiul implementarii.

Consultanta Gratuita

Organizezi un eveniment si ai nevoie de “putin ajutor”?

Suntem INCANTATI SA TE AJUTAM!

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

Beneficiem de EXPERIENTA necesara pentru: Organizare nunta, Organizare botez, Organizare petreceri aniversare. Pe scurt, organizare evenimente de orice tip.

Iar partea cea mai frumoasa este ca ne aflam la DOAR UN APEL distanta: 0770 362 404.

  • Event Planner DedicatTi-ar placea sa stii ca un CONSULTANT (Event planner dedicat) cu EXPERIENTA are grija ca serviciile contractate sa se ridice la standardele dorite?

    Pentru linistea ta, IN ZIUA EVENIMENTULUI iti putem oferi IN TIMP REAL informatii/ fotografii pe WhatsApp despre stadiul implementarii.

  • Servicii De Calitate
  • „Din pasiune pentru flori am ales să trăim printre ele.”
  • Frumoasă, elegantă, distinsă, profundă, plină de viață, adeseori neînțeleasă, hulită, alungată, criticată – pasiunea rămâne cea mai de preț comoară a fiecăruia dintre noi. Pasiunea este ceea ce ne însuflețește. Pasiunea este singura care ne poate conduce adânc în noi înșine și ne găsește drumul cel mai bun prin meandrele vieții. În cazul nostru, acest lucru a transformat iubirea pentru flori, satisfacția pe care ne-o oferă bucuria clienților noștri, într-o adevărată poveste.
  • Pasionați de flori, iubim provocarea de a le aduce împreună într-un mod care creează atât emoție, cât și ambianță, amplificându-le frumusețea naturală. Folosim doar flori proaspete și decorațiuni unicate, aduse din întreaga lume, jucandu-ne cu proporții, volume, tăieturi, culori și detalii în crearea de aranjamente unice pentru nunți și alte evenimente. Ascultăm dorințele clienților noștri și le transformăm în realitate, adăugând în procesul de creație un strop de surpriză care va marca unicitatea mesajului, momentului, locației sau evenimentului.
        • PRODUCȚIE ȘI STYLING
  • „Să facem viața mai frumoasă!”
  • Aceste cuvinte transmit cel mai bine obiectivul și ambiția noastră. Prin implementarea unor standarde ridicate și a unei pasiuni neobișnuite, asigurăm un nivel de servicii și design care este de neegalat, de la cele mai mici petreceri intime la festivități de mare amploare.
  • Toate piesele noastre de decor sunt lucrări de artă, proiectate și construite cu grijă și o calitate excepțională. Fiecare concept de design este creat, schițat, dezvoltat, rafinat până la perfecțiune și apoi transformat într-o operă de artă.
  • Indiferent dacă nunta sau evenimentul sunt rustice sau elegante, intime sau opulente, vă veți bucura de artă, de îngrijire specială și de atingeri personale care vor diferenția fiecare aranjament floral și fiecare design creat. Credem în amestecarea și potrivirea ideilor îndrăznețe și vizuale pentru a crea o voce unică pentru fiecare eveniment, făcându-le elegante, sofisticate, grandioase și pline de farmec.
        • DESIGN FLORAL
        • Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

  • „Nicio floare nu se ia la întrecere cu florile din jurul ei, ci pur și simplu înflorește.”
  • Căutăm și selectăm doar flori de cea mai înaltă calitate și astfel asigurăm prospețimea și naturalețea fiecărui aranjament. Tabloul nostru floral este armonia perfectă între florile spectaculoase de sezon și atingerea uimitoare a artistului floral.
  • Deoarece două flori nu sunt niciodată la fel, nici două aranjamente florale create de noi nu sunt niciodată identice. Apreciem frumusețea unică pe care fiecare floare și fir de verdeață o au de oferit în fiecare aranjament floral individual.
  • Portofoliul nostru include o colecție exclusivistă și impresionantă de designuri artistice realizate prin piesele centrale din cadrul evenimentelor noastre. Cu o infuzie de forme clasice și designuri contemporane, aceste piese centrale sunt atrăgătoare și elegante. Portofoliul nostru de aranjamente elaborate vă asigură o călătorie uimitoare în lumea designului floral pentru a vă îndeplini toate simțurile și așteptările.
        • WEDDING PLANNER
  • „Noi nu doar creăm evenimente, ci creăm experiența perfectă.”
  • Pentru ca nunta ta să fie întocmai cum ai visat, ne ocupăm de fiecare element ce stă la baza unui eveniment de succes. De la alegerea spațiului potrivit, plan de cheltuieli, liste cu sarcini, contractare furnizori, termene limită, listă cu invitați, la entertainment și menținerea relației cu furnizorii și coordonarea acestora.
  • Unul dintre cele mai importante aspecte de care ținem cont în primul rând în planificarea unui eveniment este bugetarea. Daca nu aveți deja un buget bine definit, dezvoltăm împreună un plan de cheltuieli care să reflecte cel mai bine segmentele în care doriți să investiți. Ne adaptăm posibilităților financiare ale fiecarui client.
  • Astfel, pachetul Wedding Planner include: consultanţă legată de desfăşuratorul zilei, sfaturi şi sugestii referitoare la tematica nunţii, meniu, bar, primirea invitaţilor, entertainment; propuneri de aranjamente florale; propuneri pentru papetăria întregului eveniment de la invitații la place carduri; sugestii pentru candy bar; recomandarea unui make-up artist; propuneri pentru închirierea de maşini şi pentru cazarea invitaţilor.

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

  •  
  • „Din pasiune pentru flori am ales să trăim printre ele.”
  • Frumoasă, elegantă, distinsă, profundă, plină de viață, adeseori neînțeleasă, hulită, alungată, criticată – pasiunea rămâne cea mai de preț comoară a fiecăruia dintre noi. Pasiunea este ceea ce ne însuflețește. Pasiunea este singura care ne poate conduce adânc în noi înșine și ne găsește drumul cel mai bun prin meandrele vieții. În cazul nostru, acest lucru a transformat iubirea pentru flori, satisfacția pe care ne-o oferă bucuria clienților noștri, într-o adevărată poveste.
  • Pasionați de flori, iubim provocarea de a le aduce împreună într-un mod care creează atât emoție, cât și ambianță, amplificându-le frumusețea naturală. Folosim doar flori proaspete și decorațiuni unicate, aduse din întreaga lume, jucandu-ne cu proporții, volume, tăieturi, culori și detalii în crearea de aranjamente unice pentru nunți și alte evenimente. Ascultăm dorințele clienților noștri și le transformăm în realitate, adăugând în procesul de creație un strop de surpriză care va marca unicitatea mesajului, momentului, locației sau evenimentului.
  • Suntem o agenție de organizare nunți și evenimente private cu sediul în Iași, specializată în design complet de evenimente. Ne ocupăm de planificare, coordonare, decorare și nu în ultimul rând de design floral. Noi credem în frumusețea simplității și a detaliilor care sunt semnificative pentru un design coerent și atemporal.
  • Dintre cele mai importante caracteristici pe care le avem, se pot evidenția pasiunea, viziunea și curajul de a ieși din obișnuit, curajul de a fi creativi și de a da o valență nouă fiecărui aranjament floral creat.
  • Ne place să credem că pentru fiecare design floral este nevoie de un scenariu, de un povestitor și, bineînțeles, de personaje. Așadar, este foarte importantă povestea și cât de bine știe povestitorul să o povestească.
  • Direcțiile pe care le explorăm încep cu blândețea și delicatețea aranjamentelor florale de influență englezească, continuă cu interpretarea cromatică strălucitoare a stilului marocan și nu în ultimul rând, direcția care aduce un plus de frumusețe exotică – fantezia braziliană.
  • Pentru că vrem să reflectăm aprecierea pentru culorile picturale ale florilor proaspăt culese și tonalitățile subtile ale lor, subliniem precizia rafinată și atenția pentru detalii și nu în ultimul rând necesitatea de a visa. Este imperativ necesar să continuăm să visăm combinații florale noi astfel încât să reușim să ne pliem cât mai bine pe cerințele și personalitatea clienților noștri.
  • Considerăm că este o abordare foarte bună să aducem în planul designului floral, tendințe din cât mai multe domenii legate de artă, design de interior și de ce nu, chiar arhitectură. Acest lucru nu numai că deschide minți, însă oferă aranjamentelor noastre florale o altă dimensiune, cu o latură îndrăzneață, frapantă și distinctivă.

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

  • Inspirație poți găsi oriunde, chiar dacă trebuie să demolezi niște mituri și de aceea unul dintre principalele avantaje atunci când îți îngădui această libertate de creație, este faptul că îți poți permite să experimentezi și să introduci în procesul creativ improvizația.
  • Nu ne place să ne ghidăm după “tendințe”, ne place să creem lucruri cât mai diferite fară să ne repetăm la nesfârșit. Este foarte ușor să te diferențiezi de alții atunci când îți îngădui libertatea de exprimare, când nu te ghidezi după niște “reguli” bine împământenite, atunci și creațiile florale sunt diferite.
  • Obiectivul nostru principal este de a da viață viziunii dumneavoastră, prin crearea de evenimente unice pe le veți păstra ca amintiri o viață întreagă.

Organizezi un eveniment si ai nevoie de “putin ajutor”?

Suntem INCANTATI SA TE AJUTAM!

Beneficiem de EXPERIENTA necesara pentru: Organizare nunta, Organizare botez, Organizare petreceri aniversare. Pe scurt, organizare evenimente de orice tip.

Iar partea cea mai frumoasa este ca ne aflam la DOAR UN APEL distanta: 0770 362 404.

Ti-ar placea sa stii ca un CONSULTANT (Event planner dedicat) cu EXPERIENTA are grija ca serviciile contractate sa se ridice la standardele dorite?

Pentru linistea ta, IN ZIUA EVENIMENTULUI iti putem oferi IN TIMP REAL informatii/ fotografii pe WhatsApp despre stadiul implementarii.

 

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

organizatori de evenimente, devenind astfel martorii poveștilor voastre de iubire. Unită de aceeași pasiune, suntem o echipă care pune suflet și perseverență în munca noastră. Ne place să vedem clienți multumiți și ne simțim răsplătiți de lucrul bine făcut.
Ne-am bucurat să fim prezenți la fiecare eveniment la care am avut onoarea să fim invitați, transformând orele de muncă în povești frumoase. Avem multe idei, resurse și deschiderea necesară să vă depășim continuu așteptările!

Cu inspirație, luăm visurile dumneavoastră și le transformăm în petreceri de neuitat !

Invitatii nunta

  • Marturii nunta
  • Mesaje personalizate pe flori
  • Buchet mireasa
  • Buchet nasa/domnisoara de onoare
  • Corsaj nasa/domnisoara de onoare
  • Ornare lumanari cununie (din ceara naturala, parafina)
  • Cocarde – flori de pus in piept, bratari
  • Aranjament masa prezidiu
  • Aranjament masa invitati

Ornare masina cu voal si aranjament floral (fixat cu ventuza)

  • Arcada ornata cu voal si flori
  • Stalpisori ornati cu lumanari plutitoare, aranjamente florale
  • Covor rosu (pentru restaurant/biserica)
  • Huse scaun
  • Fundite scaun
  • Fete de masa
  • Ornare masa de prezidiu
  • Fantana de ciocolata, masa fructe, sculpturi fructe
  • Candy bar

Gheata carbonica pentru bauturi

  • Masina de fum cu gheata carbonica
  • Cursuri de dans pentru miri
  • Pahare ornate pentru miri si nasi
  • Baloane latex umflate cu heliu, baloane folie
  • Balon jumbo
  • Cosulet petale flori
  • Artificii tort, artificii vulcani pentru dansul mirilor
  • Cutie bani si suport lumanari
  • Porumbei albi la biserica

Baloane cu heliu

 

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food |

Baloane cu heliu Iasi, decoratiuni baloane, arcada baloane. Realizam arcada de baloane de diferite dimensiuni si culori. Puteti alege 2 culori pentru personalizarea arcadei. Preturile pornesc de la 250 ron. Va putem oferi si decoratiuni cu baloane cu heliu, litere si cifre cu heliu, figurine cu heliu. Preturile pornesc de la 4 ron pentru balonul clasic.

Fantana de ciocolata si mesele cu sculpturi fructe reprezinta un detaliu impresionant. Este folosita la evenimente importante: nunti, cumatrii, petreceri private. Folosim fantana de ciocolata profesionala din inox de 70, 90, 110 cm. Ciocolata folosita este speciala pentru fantani – Barry Callebaut. Ciocolata are o textura foarte fina iar calitatea nu se compara cu ciocolata autohtona. Va putem oferi urmatoarele pachete de servicii:

Fantana de ciocolata

  • Ciocolata belgiana speciala Barry Callebaut
  • Chocolatier – persoana pentru fantana
  • 5 ore de functionare

Fantana de ciocolata

  • Ciocolata belgiana speciala Barry Callebaut
  • Chocolatier – persoana pentru fantana
  • 5 ore de functionare
  • Frigarui fructe (mix de 4 – 5 fructe)
  • Sculpturi in fructe – pepeni

Fantana de ciocolata

  • Ciocolata belgiana speciala Barry Callebaut
  • Chocolatier – persoana pentru fantana
  • 6 ore de functionare
  • Frigarui fructe (mix de 4 – 5 fructe)
  • Sculpturi in fructe – pepeni
  • Bar de fructe
  • Platou de fructe asortate
  • Pretul pachetului se calculeaza in functie de numarul de invitati. Pentru evenimente de 50-150 persoane punem la dispozitie fantana de 70 cm, pentru evenimente de 150-250 persoane fantana de 90 cm iar pentru evenimente ce depasesc 200 de persoane fantana de ciocolata cu inaltime de 110 cm. Atunci cand folosesti fantana de ciocolata este bine sa tii cont de cateva lucruri.

Cand te gandesti la ciocolata iti vine in minte culoarea alba sau maro. Dar daca vrei pentru evenimentul tau ceva cu adevarat nou, unic si special atunci va recomandam ciocolata in diverse culori pentru fantana de ciocolata. Astfel poti asorta si fantana de ciocolata in culoarea tematica a evenimentului tau si le vei oferi invitatilor o surpriza cu adevarat unica. Culorile disponibile sunt: albastru, galben, roz, rosu, verde, violet, portocaliu.

  •  

Candy bar Iasi include bomboane de toate felurile, culorile, de diverse marimi si compozitii. Este foarte important ca sa fie cat mai variat pentru a satisface gusturile invitatilor. Candy bar-ul atrage mai ales copiii. In fiecare dintre noi este un copil si astfel si adultii pot savura gustul dulciurilor. Putem pastra tematica evenimentului prin alegerea culorii dulciurilor. In functie de gustul fiecaruia va putem oferi: bomboane de ciocolata, cupcakes, acadele, jeleuri, macarons, alune in ciocolata, bezele.

Tendinta anului 2013 pentru nunti include piramida de macarons. Macarons inseamna o combinatie ideala intre fulgii de migdale si crema de ciocolata sau de fructe. Reprezinta o modalitate inedita de a va intampina invitatii renuntand astfel la banalele piscoturi. Pot fi utilizate de asemenea in cadrul candy bar.

Invitatii handmade realizate de Imperatoria. Realizam invitatii handmade deosebite pentru nunta sau botez. Invitatiile handmade personalizeaza evenimentul dumneavoastra oferindui eleganta, stil si originalitate. Invitatiile handmade sunt originale si exprima personalitatea mirilor sau a parintilor bebelusului. Puteti apela cu incredere la noi pentru a crea invitatii handmade personalizate special pentru dumneavoastra. Trimiteti invitatilor dumneavoastra o altfel de invitatie care va fi foarte apreciata. Materialele folosite pentru crearea invitatiilor handmade: cartoane sidefate si in diferite culori, pamblici satin sau organza, diferite tipuri de dantela, perle, fundite, pene. Completam invitatiile handmade cu: meniuri, plicuri de bani, numere de masa, carduri de confirmare, diverse cutiute, carduri de masa, carduri de nume sau etichete pentru sticlute sau candy bar. Putem aborda orice tema si in orice combinatie de culori.

Decoratiuni botez Iasi

Decoratiuni botez realizate de Imperatoria pentru evenimentul important din viata dumneavoastra. In aceasta categorie sunt incluse urmatoarele servicii:

Sculpturi fructe

Probild realizeaza sculpturi fructe si mese de fructe pentru orice tip de eveniment

Realizam sculpturi fructe, mese de fructe cu frigarui fructe asortate, platouri de fructe aranjate estetic. Ele sunt prezente tot mai des la evenimente ca nunti, cumatrii, petreceri private. Sunt o atractie importanta pentru orice eveniment special. Imbogateste aspectul mesei de fructe, invitatii fiind placut impresionati. Modalitatile de realizare a mesei de fructe sunt foarte variate, spectaculoase, atragatoare.

Sculpturile fructe confera evenimentului dvs. eleganta si rafinament.  Realizam sculpturi fructe mai ales in pepeni rosii sau galbeni. Se folosesc aceste fructe pentru ca efectul estetic este maxim. Arta sculpturilor in fructe si legume provine din Thailanda de acum 700 de ani.

Folosim cutite si forme speciale pentru a realiza aceste sculpturi. Perioada de timp in care rezulta produsul finit – pepenele este de 30 min pana la 1h. Realizarea sculpturilor fructe necesita rabdare, atentie si experienta. Tehnica sculpturii in fructe necesita timp pentru perfectionare. Totul depinde de complexitatea modelului ales. Am realizat de curand si palmieri cu fructe. Sunt un detaliu estetic exceptional apreciat de toti invitatii. Calitatea,  aspectul si aranjarea sculpturilor fructe realizate de noi ne recomanda pentru evenimentele dumneavoastra.

Aranjamente florale realizate de Imperatoria pentru evenimente speciale. Un aranjament floral reprezinta o pata de culoare, reprezinta o combinatie cromatica aranjata la nivel de arta, astfel incat rezultatul sa va incante privirea. Promovam echilibrul si simtul estetic in realizarea aranjamentelor.  In functie de preferintele dumneavoastra putem crea aranjamente florale deosebite. Fie ca este vorba de o nunta, o cumatrie, botez, o petrecere corporate sau orice ocazie speciala puteti oferi un aranjament special. Putem indeplini orice dorinta in materie de aranjamente florale. Utilizam flori naturale aduse direct din Olanda: orhidee, cale, hortensii, dendrobium, anturium, trandafiri, verdeata.

Flori personalizate cu mesaje

Daruieste flori personalizate cu mesaje persoanei iubite sau unei persoane speciale si efectul va fi garantat. Nu-ti trebuie o ocazie speciala sa daruiesti flori cu mesaje personalizate. Ce-ar fi daca pe floarea pe care o daruiti persoanei iubite, sa apara pe petale un mesaj de dragoste, un vers sau chiar o fotografie. Acest tip de cadou are un efect maxim asupra persoanei respective.

Florile folosite pentru inscriptionare sunt mai ales trandafiri si cale. Efectul inscriptionarii florilor este garantat si de durata. Petala florii unde se aplica mesajul este impregnata cu un ulei special. Acest ulei pastreaza inscriptionarea florii un timp indelungat. Comenzile se dau cu 2-3 zile inainte. Florile inscriptionate se integreaza in buchete de flori. Inscriptionarea se face minim pentru 10 flori.

Pret personalizare cu scris negru 10 RON/floarea.
Pret personalizare color 15 RON/floarea.

Masina fum greu cu gheata carbonica in Iasi

Masina fum greu cu gheata carbonica este folosita pentru efectul de fum greu la dansul mirilor sau pentru prezentari.

Gheata carbonica este ambalata in cutii ce contin 17 kg la pretul de 210 ron/cutie. Comanda se da cu 2-3 zile inainte de data evenimentului. Pentru validarea comenzii se achita un avans de 50%.

Este cel mai important, fotografiat, filmat moment al nuntii. Masina de fum cu gheata carbonica genereaza o patura de fum care acopera ringul de dans iar cei doi miri vor parea ca plutesc. Astfel dansul mirilor va parea mult mai special si va crea o imagine de neuitat pentru invitati. Efectul creat de masina de fum cu gheata carbonica este foarte impresionant si feeric. Masina de fum functioneaza cu 8-12 kg de gheata carbonica. Comercializam si gheata carbonica separat pentru efecte speciale la primirea invitatilor in cupe de sampanie sau la servitul vinului in carafe.

Pentru cei care doresc sa obtina acelasi efect de fum si au citit pe google de aranjarea unor boluri cu apa calda in jurul ringului de dans va recomandam din experienta sa nu folositi aceasta solutie deoarece efectul creat este zero. O astfel de solutie nu poate inlocui efectul creat de masina de fum mai ales intr-un moment atat de important cum este dansul mirilor.

Pentru localitatile in afara Iasului masina de fum cu gheata carbonica nu se inchiriaza singura ci doar intr-un pachet de servicii din motive de eficienta si rentabilitate. In pachet este inclus si operatorul masinii de fum greu.

Pentru efectul de fum greu folosim masini profesionale din inox de 2000 w si 3000 w cu ventilator pentru imprastierea uniforma a fumului greu. Va putem oferi mai multe solutii pentru dansul dvs in functie de intensitatea efectului de fum greu si de marimea ringului de dans. Datorita faptului ca folosim masina profesionala in pachet este inclus si operatorul dedicat astfel ca dvs nu trebuie sa mai aveti in grija reusita momentului.

1. Efect de fum greu mediu si ring de dans de dimensiuni mici –masina de fum cu gheata carbonica modelul 2000 w

2. Efect de fum greu spectaculos si ring de dans mediu -masina de fum cu gheata carbonica modelul 3000 w

3. Efect de fum greu spectaculos si ring de dans mare – 2 masini de fum cu gheata carbonica.

Organizări evenimente în Iasi pentru momentele speciale din viața ta! Fie nuntă, botez, petrecere privată sau corporate, descoperă aranjamente sală, ursitoare botez, mărturii și multe altele!

Cele mai bune localuri din Iasi pe aplicația boogiT! Caută restaurante, baruri și puburi, rezervă o masă în mai puțin de 1 minut, comandă mâncare sau descoperă promoțiile oferite.

Foto & Video nuntă Iasi

Caută servicii foto & video nuntă în și accesează cele mai bune promoții pentru evenimentul din viața ta! Servicii foto video la câteva click-uri distanță.

Cele mai bune magazine cu ținute de ocazie și încălțăminte în Iasi! Vezi promoțiile oferite și găsește cu ușurință rochii de mireasă, costume bărbați, rochii de seară sau haine de copii.

Cele mai bune magazine cu rochii de mireasă în Iasi! Descoperă cele mai noi colecții din 2017, rochii tip prințesă, sirenă, tip-A, lungi sau scurte și descoperă promoțiile oferite.

Organizări evenimente în Iasi pentru momentele speciale din viața ta! Fie nuntă, botez, petrecere privată sau corporate, descoperă aranjamente sală, ursitoare botez, mărturii și multe altele!

De peste 15 ani scopul nostru este următorul: succesul evenimentului organizat!

Abordarea fiecarui proiect este foarte importantă pentru ca scopul acestuia să fie atins!

Fiecare este original în felul său! Îți dorești și tu să beneficiezi de un eveniment unic?

“Împreună vom crea ALTFEL de evenimente”

Transform knowledge

into creative potential.

Pornind de la ideea dumneavoastră, noi adăugăm imaginație, design unic, creație și un strop de magie pentru un concept „tailor made”.

Felicitări dacă v-ați hotărât să organizați un seminar pentru angajații dumneavoastră! Un seminar presupune o investiție considerabilă de efort și resurse, dar va contribui la motivarea lor, asigurând o implicare și un efort susținut până la atingerea țintei.

Vreți o întâlnire cu echipa în afara instituției pentru a sărbători aniversarea companiei? Spațiile noastre sunt ideale atât pentru petreceri, cât și pentru conferințe, workshop-uri, cursuri de perfecționare. Sunt amenajate, de asemenea, zone pentru servirea mesei și a pauzelor de cafea.
Centrul de Evenimente Bucuresti se dovedește a fi alegerea perfectă, fiind un spațiu a cărui eleganță discretă și utilitate practică se pliază la un spectru larg de evenimente, de la divertisment, până la business.

În cazul în care optați pentru închirierea încăperilor Centrului de Evenimente Bucuresti, vă putem pune la dispoziție servicii suplimentare, cum ar fi design-ul evenimentului dorit, servicii de catering, divertisment etc, care vor veni în sprijinul dumneavoastră pentru a vă bucura de ceea ce se va dovedi a fi un eveniment unic și memorabil.

Felicitări dacă te-ai hotărât să organizezi un curs / training pentru angajații tai! Un curs / program de training presupune organizare și pregătire riguroase, însă, pe parcurs, se va dovedi a fi o investiție ale cărei beneficii vor fi culese pentru mult timp, un angajat performant fiind un sprijin valoros pentru companie.

Banchetele și serbările sunt o ocazie excelentă de a sărbători realizările echipelor dvs. și de a le reaminti angajaților cât de mult îi apreciați. Și, pentru ca petrecerile dvs. să fie cu adevărat memorabile, noi creăm un decor amenajat cu grijă, oferim un meniu cu mâncăruri și băuturi savuroase și distracție de calitate, toate în ton cu tema aleasă. Distracția și întărirea legăturilor de lucru vor veni de la sine atunci când toate detaliile sunt bine puse la punct, creând un cadru atât stimulant, cât și relaxant.

Scopul unui astfel de eveniment este să promoveze echipele și membrii acestora, recunoașterea valorii lor pentru organizație asigurând satisfacția angajaților, ce se va traduce în loialitate.

Dacă vrei să îți petreci una din cele mai frumoase zile din viață împreună cu cei dragi, exact așa cum îți dorești, CEB te poate ajuta să transpui visele și fanteziile în realitate. Dorești un eveniment restrâns sau mare, simplu și discret sau extravagant? CEB îți pune la dispoziție un salon deschis, încăpător, servicii și echipamente de calitate, pentru a-ți îndeplini toate dorințele. Ziua ta perfectă poate fi exact cum ți-ai imaginat-o!

Doar câteva momente din viața noastră sunt așa de prețioase încât le poți înșira ca perle strălucitoare pe firul vieții. Frumusețea acestora o putem savura multă vreme. Umple-le cu emoție, bunăvoie și bucurie! Alege locația noastră la marginea pădurii și răsfață-te deplin împreună cu cei dragi!

Cel mai important aspect în lansarea unui produs sau serviciu este locația. Aceasta trebuie să fie un mediu adecvat și proprice atingerii obiectivului dorit, pentru a favoriza lansarea produsului respectiv.

De asemenea, modul în care participanții sunt invitați și activitățile care sunt planificate sunt o parte integrantă din experiența unor astfel de evenimente, a căror organizare ar trebui să susțină și să contribuie la efectul public al lansării produsului.

Și nu în ultimul rând, ca obiectivul tău să fie atins, un follow-up ca la carte te aduce mai aproape de impactul dorit.

CEB este un complex care poate găzdui atât târguri, cât și expoziții. Noi dispunem de mai multe spații, printre care și o sală mare și un foyer spațios, unde astfel de evenimente pot avea loc. Pentru evenimente mai mari se poate folosi spațiul din exterior, unde se pot amplasa mese și corturi, în funcție de necesitate.

Felicitări dacă te-ai hotărât să organizezi o conferință de vânzări pentru angajații tăi! O conferință presupune o investiție considerabilă de efort și resurse, dar beneficiile rezultate sunt pe măsură, principalul avantaj fiind creșterea motivației angajaților și menținerea acesteia pe termen lung până la atingerea obiectivului.

Organizează team-building-uri sau activități de team-building integrate în agendele conferințelor pentru a crește coeziunea dintre colegi, a îmbunătăți comunicarea dintre aceștia și pentru a trezi un sentiment de apartenență la grup, cât și pentru a evidenția scopul lor comun.

Fiecare nuntă este unică. Trebuie să fie un moment special și memorabil. Astfel, ca organizator de nunți, oferim servicii flexibile, care să se potrivească personalității, bugetului, nevoilor și dorințelor voastre. Nu există standarde și nici idei pre-concepute. Totul începe de la voi și prinde contur în jurul vostru, după ce punem împreună la punct un plan de organizare. Ca și organizator de nunți vă garantăm că niciun detaliu nu va fi pierdut din vedere în timp ce vom pune la cale nunta voastră de vis.

Am împărțit serviciile de organizare evenimente din zona de planificare și organizare nunți în 3 variante de colaborare pentru a vedea care vi se potrivește mai bine: servicii complete, ziua nunții sau consultanță la cerere.

Serviciile complete de planificare și organizare a nunții vă vor scăpa de stres și vă vor ajuta să vă eficientizați bugetul. Acest tip de serviciu este potrivit pentru toți mirii care vor să scape de stres și să ia cele mai bune decizii din ziua în care s-au logodit și până în ziua nunți.

Serviciul complet de wedding planning presupune:

Consultanță

  • definirea stilului nunții;
  • stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;
  • stablirea numărului estimativ de invitați;
  • recomandări de furnizori și negocierea contractelor;
  • stabilirea meniului
  • vizionări ale serviciilor furnizorilor – rochie, costum, accesorii, locație, muzică etc.

Concept și design

  • stabilirea paletei de culori;
  • stabilirea recuzitei pentru decor;
  • concept aranjamente florale – buchet, lumânări, sală etc;
  • creație de produse pentru print – numere de masa, place-cards, meniuri, invitații;
  • concept și design fruit bar, candy bar, mărturii, etc.

Planificare și coordonare

  • realizarea listei de to do-uri până în ziua nunții și stablirea termenelor limită;
  • contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;
  • programări pentru vizionări la restaurant, cofetărie, rochie de mireasă, costum etc;
  • managementul invitatilor – confirmări, transport, cazări, așezare la mese;
  • stabilirea programului miresei, mirelui și familiei pentru ziua nunții;
  • coordonarea participanților la cununiile civilă și religioasă;
  • coordonarea momentelor la nuntă (servirea mâncării, momente artistice, prezantarea tortului etc);

Când aveți nevoie de un organizator de nunți

Acest tip de serviciu este potrivit pentru toți mirii care vor să scape de stres și să ia cele mai bune decizii din ziua în care s-au logodit și până în ziua nunți. Cu toate acestea există câteva situații în care serviciul complet de wedding planning este mai mult decât necesar:

  • Când nu aveți timp, din diferite motive – servicii foarte solicitante, activități conexe pe care le desfășurați în timpul liber, deplasări frecvente etc.
  • Când locuiți în altă țara sau alt oraș. Dacă vreți să vă asigurați că totul va ieși așa cum v-ați imaginat, wedding plannerul este cea mai potrivită persoană pentru a organiza o nuntă de la distanță.
  • Când vă simțiți compleșiți de numărul mare de lucruri care trebuie puse la punct pentru nuntă.

Tuturor ne plac petrecerile reușite, însă petrecerile cu adevărat reușite presupun mult timp investit și mâna unor oameni experimentați. Serviciul de organizare evenimente presupune definirea tematicii unui eveniment, fie el petrecere privată, aniversare sau eveniment corporate, organizarea acestuia până în cele mai mici detalii și coordonarea întregii planificări. Împreună vom organiza evenimente memorabile pentru dumneavoastră și invitații pe care îi veți avea alături.

Vă felicităm pentru cea mai mare realizare a vieții voastre! Știm că viața voastră s-a umplut de multă fericire si că vă doriți un moment unic și memorabil pentru copilul vostru. Fie că aveți nevoie de sprijin în organizarea botezului, fie că vă doriți o tematică inedită pentru petrecere sau doar un eveniment simplu, dar bine organizat, suntem pregătiți să vă fim alături.

Serviciul de event planning pentru botez presupune:

Petrecerile private sunt un bun mod de a marca momente simbolice din viața ta – cerere în căsătorie, logodnă, majorate, aniversari etc. Fie că este vorba despre un eveniment cu 2, 10 sau 50 de persoane, împreună putem face o petrecere memorabilă. Mai mult decât a organiza efectiv o petrecere, ne concentrăm să creăm scenarii și decoruri unice. Credem că astfel de momente-cheie ale vieții merită mai multă originalitate, pentru ca tu și invitații tăi să vă aduceți aminte cu plăcere de  o petrecere unică.

Serviciul de event planning pentru petreceri private presupune:

  • definirea stilului evenimentului și a elementelor de decor;
  • concept aranjamente florale;
  • stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;
  • stablirea numărului estimativ de invitați;
  • recomandări de furnizori și negocierea contractelor;
  • contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;
  • managementul invitatilor – invitații, confirmări;
  • în funcție de amploare, coordonarea momentelor din ziua evenimentului;

Tipuri de petreceri

  • Cereri in căsătorie
  • Petreceri de logodnă
  • Petreceri de burlăcițe
  • Nunta de argint,  aur sau diamant
  • Majorate
  • Aniversări
  • Petreceri surpriză
  • Petreceri de pensionare

De ce sa lucrezi cu noi pentru petrecerea ta privată?

  • Pentru că suntem creativi și putem transforma lucrurile, locurile și momentele banale în decoruri și scene memorabile.
  • Pentru că suntem de părere că evenimentele de calitate nu trebuie să fie neapărat scumpe. Din păcate, datorită serviciilor fără valoare oferite de concurență la prețuri foarte ridicate, s-a creat falsă concepție că serviciile mele, fiind de calitate sunt foarte scumpe.

Vrei să organizezi o petrecere memorabilă sau să faci o surpriză cuiva drag?

Serviciul de event planning pentru evenimente corporate presupune:

Consultanță

  • definirea stilului evenimentului și identificarea tematicii;
  • stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;
  • stablirea numărului estimativ de participanți;
  • recomandări de furnizori și negocierea contractelor;
  • stabilirea meniului
  • vizionări ale serviciilor furnizorilor – catering, muzică, piese decor, locație, muzică, foto-video etc.

De la primele idei până la coordonarea întregului eveniment, lucrăm alături de clienții noștri pentru a crea și organiza evenimente corporate unice, punându-le la dispoziție toată atenția noastră pentru detalii, ideile creative și experiența profesională. Alături de reprezentanții companiei dumneavoastră vom crea și implementa tematici și decoruri aliniate culturii companiei și caracteristicilor de brand.

Evenimente corporate

  • Cocktailuri
  • Recepţii
  • Lansări de firmă
  • Lansări de produse
  • Aniversarea companiei
  • Petreceri tematice de sărbători (Crăciun, Revelion, Paște)
  • Gale și evenimente caritabile

 

Concept și design

  • stabilirea paletei de culori;
  • stabilirea recuzitei pentru decor;
  • concept aranjamente florale (dacă este cazul);
  • concept și producție elemente de papetărie – invitații, meniuri,place-cards etc;
  • concept și design fruit bar, candy bar (dacă este cazul);

Planificare și coordonare

  • realizarea listei de to do-uri până în ziua evenimentului și stablirea termenelor limită;
  • contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;
  • managementul invitatilor – confirmări, transport, cazări, așezare la mese;
  • stabilirea programului în ziua evenimentului;
  • coordonarea momentelor-cheie ale evenimentului (servirea mâncării, momente artistice, înmânări de premii sau diplome, discursuri etc);

Când este potrivit să apelați la serviciile unui event planner pentru un eveniment corporate?

  • Atunci când reprezentați un brand care se respectă și care trebuie să aducă evenimentul la adevărata valorare a companiei;
    • Când nu aveți în interiorul companiei resursele umane, tehnice sau financiare necesare organizării unui eveniment Angajații companiei pot avea alte atribuțiuni decât acelea de a organiza un eveniment iar costurile pot fi reduse prin implicarea unui specialist în organizarea de evenimente;
    • Când aveți nevoie de idei creative care să exprime personalitatea companiei sau să respecte un anumit buget;

    Vreți să organizați un eveniment corporate impecabil și unic?

Absolvirea unei etape a sistemului educaţional reprezintă un moment unic şi simbolic pentru fiecare dintre noi. Deşi pare un eveniment comun, an de an, emoţia elevilor, studenţilor şi a părinţilor atinge cote maxime în ziua absolvirii şi a banchetului. Pe cât de mare este importanţa momentului pe atât de mare este şi complexitatea organizării unui eveniment de calitate, memorabil şi capabil să transmită unicitatea ocaziei prin toate componentele.

Complexitatea evenimentului este dată de durata lungă (de la cursul festiv, până a doua zi dimineaţă după petrecere) de diversitatea categoriilor de invitaţi (elev/studenţi, părinţi, profesori) şi de multitudinea de momente care trebuie incluse în program (discursuri, înmânări de diplome şi premii, felicitări etc.)

Serviciul de event planning pentru absolviri presupune:

Consultanță

  • definirea stilului evenimentului și identificarea tematicii;
  • stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;
  • stablirea numărului estimativ de participanți;
  • recomandări de furnizori și negocierea contractelor;
  • stabilirea meniului
  • vizionări ale serviciilor furnizorilor – catering, muzică, piese decor, locație, muzică, foto-video etc.

Tipuri de evenimente corporate pe care le organizam:

  • cursuri festive pentru elevi şi studenţi;
  • banchete pentru elevi şi studenţi;
  • reuniuni de clasă la 10, 20 sau 25 de ani de la absolvire.

Concept și design

  • stabilirea paletei de culori;
  • stabilirea recuzitei pentru decor;
  • concept aranjamente florale (dacă este cazul);
  • concept și producție elemente de papetărie – invitații, diplome, meniuri, place-cards etc;
  • concept și design fruit bar, candy bar (dacă este cazul);

Planificare și coordonare

  • realizarea listei de to do-uri până în ziua evenimentului și stablirea termenelor limită;
  • asigurearea logisticii;
  •  închiriere roba, toca;
  • realizarea eşarfelor personalizate;
  • contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;
  • managementul invitatilor – confirmări, transport, cazări, așezare la mese;
  • stabilirea programului în ziua evenimentului;
  • coordonarea momentelor-cheie ale evenimentului (discursuri, înmânări de diplome, momente artistice etc);

Vă doriţi o zi de absolvire sau reuniune unică şi memorabilă?

Elementele de decor ne-au fascinat întotdeauna, fapt pentru care am trecut de la simplele fețe de masă și  huse de scaune la o gamă foarte diversificată de accesorii și decorațiuni. În plus, an de an ne extindem portofoliul de produse cu noi și noi accesorii ingenioase. Ingeniozitatea elementelor pe care alegem să le folosim ne ajută să creăm decoruri unice și personalizate.

fețe de masă

  • huse
  • eșarfe
  • naproane
  • drapaje

lumânări

  • sfeșnice
  • șervețele
  • vaze și boluri
  • suporturi și arcade
  • colivii decorative

numere de masă

  • litere volumetrice
  • inele pentru servețele
  • mărturii
  • cutii de dar

Orice plantă are farmec și orice floare este frumoasă! Dar acestea nu se întâmplă decât atunci când sunt puse în valoare de un designer floral cu experiență și creativ. Floristii Decro vă pun la dispoziție o gamă diversificată de aranjamente florale deosebite pentru evenimente.

Buchet de mireasa

  • Buchet nașa; dominișoare de onoare
  • Aranjamente lumânări cununie
  • Cocarde
  • Corsaje
  • Aranjamente florale mașină
  • Aranjamente florale prezidiu
  • Aranjamente florale masa

Aranjamente lumânări botez

  • Decor cristelniță
  • Aranjamente florale prezidiu
  • Aranjamente florale masă
  • coșuri cu flori
  • aranjamente decor sediu
  • flori pentru ceremonii
  • mărturiiaranjamente florale cadou
  • decoruri tematice (Crăciun, Paște etc.)
  •  

Stim cât de important este ca fiecare detaliu să fie rezolvat în timp util. De aceea, punctualitatea este una dintre cele mai importante valori ale agentiei noastre. Calitatea şi marea varietate a produselor pe care le putem oferi sunt o garanţie în plus a reuşitei evenimentului care urmeaza sa se desfasoare.

În timpul existenţei noastre  cu succes pe piaţa românească a organizării de evenimente ne-am consolidat în continuu poziţia deoarece nu am făcut compromisuri şi am respectat cu stricteţe 2 principii: clienţilor le-am oferit din suflet, întotdeauna ce ne-am angajat sa realizam şi întotdeauna le-am depăşit aşteptările.

Stim cât de important este ca fiecare detaliu să fie rezolvat în timp util. De aceea, punctualitatea este una dintre cele mai importante valori ale agentiei noastre. Calitatea şi marea varietate a produselor pe care le putem oferi sunt o garanţie în plus a reuşitei evenimentului care urmeaza sa se desfasoare.

În timpul existenţei noastre  cu succes pe piaţa românească a organizării de evenimente ne-am consolidat în continuu poziţia deoarece nu am făcut compromisuri şi am respectat cu stricteţe 2 principii: clienţilor le-am oferit din suflet, întotdeauna ce ne-am angajat sa realizam şi întotdeauna le-am depăşit aşteptările.

 

Agentia  isi propune sa promoveze cele mai actuale tendite in domeniul organizarii evenimentelor speciale si sa vina atat in sprijinul beneficiarilor privind promovarea serviciilor, cat si in sprijinul publicului interesat de astfel de servicii. Agenţia dispune de toată logistica şi instrumentele organizării oricărui eveniment corporate cu seriozitate, implicare şi profesionalism.

Cu un portofoliu larg de locaţii şi parteneri specializaţi, avem posibilitatea să dezvoltăm împreună cu clienţii noştri, evenimentul perfect, de la stabilirea celui mai adecvat concept până la finalizarea impecabilă a acestuia.

Daca doriti sa va incantati clientii cu o atmosfera calda si un decor unic in centrul dumneavoastra comercial, pentru orice sezon sau sarbatoare agentia noastra realizeaza decoratiuni tematice in diferite locatii: amenajari centre comerciale, amenajari spatii publice si private.  Va punem la dispozitie o gama variata de produse profesionale pentru decorarea mallurilor . Creem atmosfera de sarbatoare cu decoratiunile de Craciun, aducem iubirea in Mall-ul dumneavoastra  de Valentine’s Day si  primavara va veni mai repede cu ajutorul decorurilor specifice.

agenţie  full services ce ofera consultanta si servicii profesionale pentru:

  • evenimente expozitionale
  • constructii de standuri
  • inchirieri de produse si echipamente
  • conferinte
  • workshop-uri
  • team building-uri
  • cocktail-uri
  • concerte si evenimente publice
  • evenimente personale
  • gale de premiere

 

SERVICII COMPLETE PENTRU ORICE EVENIMENT!

UN SPECTACOL MULTIMEDIA

Un concert este un spectacol complex, de aceea va punem la dispozitie sunetul cu o acuratete de studio, instalatia de lumini profesionala, scenele dotate cu toate elementele necesare, efecte de lumini si pirotehnice, prezentatori, artisti, dj, mc , intreaga noastra echipa de impresariat, manageri artistici, regizori, directori de imagine, cameramani, scenaristi, ingineri sunet si lumini, graficieni si specialisti multimedia.

Suntem pregatiti sa lucram in orice locatie sau mediu, indiferent de cat echipament auxiliar este nevoie.

Oferim consultant necesara inainte de demararea proiectului si pe durata desfasurarii lui, astfel incat clientul sa poata alege in cunostinta de cauza cel mai potrivit format de desfasurare a spectacolului si echipamentele scenotehnice adecvate.

Asiguram o gama completa de echipamente de sunte si instrumente muzicale pentru concert:

  • line array PA(sisteme de sunet pentru concerte in aer liber si sali)
  • Fox (ideal pentru concerte la care participa trupe numeroase, cu setari de sunet adaptate fiecareia)
  • backline (linii complete seturi de tobe, chitari, statii de bass, instrumente de percutie si multe altele)
  • procesare sunet (ajustari de tonalitate si efecte live)
  • microfoane profesioanle
  • playback si recorder racks

Dotari lumini : moving head-uri, lumini conventionale, lumini arhitecturale, sky tracere (lumini vizibile de la 15-20 km, astfel incat evenimentul nu va fi remarcat doar de participant ci de un intreg oras)

Dotari concerte : ecrane cu leduri, ecrane cu plasma, videoproiectoare si ecrane de proiect

Pe langa solistii romani si straini din portofoliul nostrum, colaboram cu o gama foarte diversa de artisti si performer, care pot adduce o nota de insolit evenimentului: trupe de dansatori profesionisti, momente de magie, entertainer si figuratie speciala.

Acestea sunt doar cateva dintre serviciile pe care le putem oferi. In functie de dorintele dumneavoastra, personalizam fiecare proiect astfel incat sa ne incadram in limitele de timp si de buget impuse, pentru a crea un spectacol care sa depaseasca asteptarile

Evenimente private ( nunta, botez, aniversare )

  • Concerte / Conferinte | Manifestari publice
  • Restaurante | Fast food | Brutarii | Patiserii
  • Servicii catering / Servicii bar mobil
  • Inchirieri corturi pentru evenimente
  • Amenajari sali, florarie, amenajari florale si baloane

Reparatii diverse

Instalator

  • Reparatii instalatii saniteare
  • Reparatii instalatii termice
  • Desfundare WC, tevi, conducte, chiuveta
  • Montaj calorifere
  • Montaj obiecte sanitare
  • Reparatii hidrofoare
  • Montaj masina de spalat
  • Reparatii tevi, sifoane de scurgere
  • Montaj baterii, robineti
  • Montaj cabina de dus, Jacuzzi, saune

Electrician | Reparatii diverse

  • Interventii avarii instalatii electrice
  • Montaj tablou electric
  • Montaj circuite electrice noi
  • Montaj intrerupatoare si prize
  • Montaj lustre si aplice
  • Montaj senzori si alarme
  • Montaj alarme de apartament
  • Montaj interfoane
  • Reparatii circuite casnice ( prize, intrerupatoare, corpuri de iluminat )

Lacatus

  • Deblocari Usi
  • Reparatii termopane
  • Reparatii usi
  • Inlocuire butuci usi
  • Servicii sudura
  • Confectii metalice

Zugrav

  • Reparatii de zugraveala si zidarie
  • Reparatia glafurilor
  • montaj gresie si faianta

Tamplar

  • Montare mobilier si demontare
  • Montare parchet
  • Intarirea imbinarilor dulapurilor din lemn masiv sau pal
  • Intarirea sau schimbarea balamalelor pentru usi de mobilier
  • Reparatii ale paturilor care scartaie sau carora li s-a rupt podul de sustinere a saltelei
  • Decuparea mobilierului pentru diferite gauri de traversare a cablurilor, tevilor sau a burlanelor de hota
  • Scurtarea usilor de interior
  • Inlocuirea oglinzilor sparte de pe usile de mobilier
  • Schimbarea sau montarea de incuietori pentru usile de mobilier
  • Reparatia tocurilor de lemn ale usilor care au fost fortate
  • Decuparea blaturilor pentru montarea chiuvetei de bucatarie

Constructii

  • Case
  • Blocuri
  • Hale Industriale
  • Constructii metalice
  • Garduri si inprejmuiri
  • Hale metalice industriale
  • Asfaltari
  • Montare pavele si trotuare
  • Piscine

Servicii foto / video si editare

  • Fotografiere evenimente
  • Filmare evenimente
  • Foto corporate
  • Video corporate
  • Realizare videoclip-uri
  • Grafica foto
  • Grafica video 2D si 3D
  • Servicii de editare foto
  • Servicii de editare video

Servicii IT

  • Reparatie calculatoare
  • Instalare si reinstalare sistem de operare
  • Instalare soft
  • Reparatie telefoane mobile
  • Reparatie tablete
  • Configurare Smart Home

Servicii WEB Design

  • Creare site web
  • Creare magazin online
  • Servicii intretinere site
  • Gazduire web site

Servicii de printare

  • Albume foto clasice si fotocarte
  • Fotografii
  • Printare canvas
  • Realizare tablouri
  • Printuri de mari dimensiuni
  • Printare pe ceramica
  • Printuri diverse

Servicii organizari evenimente si food

  • Evenimente private ( nunta, botez, aniversare )
  • Concerte
  • Conferinte
  • Manifestari publice
  • Restaurante
  • Servicii catering
  • Fast food
  • Brutarie & Patiserie
  • Servicii bar mobil
  • Inchiriere corturi pentru evenimente

Servicii transport auto

  • Transport marfa
  • Mutari
  • Transport persoane
  • Livrari la domiciliu
  • Servicii taxi
  • Inchiriere autoturism
  • Inchiriere autocar
  • Inchiriere rulota
  • Inchiriere remorca
  • Conducator auto profesionist
  • Transport animale vii

Servicii cazare

  • Hoteluri
  • Pensiuni
  • Apartamente in regim hotelier

Servicii medicale

  • Chinetoterapie
  • Reflexoterapie
  • Terapie Bowen
  • Cabinete medicale
  • Cabinete stomatologice
  • Radiologie medicala si imagistica
  • Spitale
  • Laboratoare de analize
  • Case de batrani
  • Urgente medicale
  • Servicii medicale la domiciliu
  • Ingrijire batrani
  • Tratamente medicale la domiciliu
  • Injectii si transfuzii la domiciliu
  • Transport pacienti

Servicii de ingrijire

  • Spatii de joaca copii
  • Bona la copii

Servicii de curatenie

  • Curatenie la domiciliu
  • Curatenie scara bloc
  • Curatenie la firme si birouri
  • Curatatorie haine si lenjerii
  • Spalatorie covoare
  • Curatare tapiterii textile ( canapele, saltele, auto )

Servicii de educatie / invatamant

  • Gradinite
  • Scoli
  • Universitati
  • Centre de calificare si recalificare
  • Meditatii

Servicii reparatii si intretinere auto

  • Transport platforma auto
  • Service auto
  • Vulcanizare auto
  • Spalatorie auto
  • Vanzari piese auto

Servicii pentru timp liber

  • After shool
  • Spatii joaca copii
  • Cursuri pentru copii
  • Agentii de turism
  • Excursii
  • Tabere copii
  • Ateliere de creatie

Infrumusetare si ingrijire

  • Coafor
  • Frizerie
  • Manichiura / Pedichiura
  • Epilare
  • Servicii makeup ( machiaj )
  • Micro blading
  • Tatuaje

Servicii de administrare, financiare si juridice

  • Administrare imobile
  • Servicii de contabilitate
  • Servicii juridice & avocatura

Alte servicii

  • Servicii diverse
  • Servicii de consultanta si cautare job
  • Servicii de training

Servicii funerare

  • Pompe funebre
  • Organizare evenimente
  • Transport persoane decedate

 

  • – – – – –

Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food | Servicii organizari evenimente si food

 

OraseJudete
  • Abrud
  • Adjud
  • Aiud
  • Alba Iulia
  • Aleşd
  • Alexandria
  • Agnita
  • Anina
  • Aninoasa
  • Arad
  • Avrig
  • Azuga
  • Babadag
  • Bacău
  • Baia de Aramă
  • Baia de Arieş
  • Baia Mare
  • Baia Sprie
  • Balş
  • Baraolt
  • Băicoi
  • Băile Govora
  • Băile Herculane
  • Băile Olăneşti
  • Băileşti
  • Băile Tuşnad
  • Bălan
  • Bârlad
  • Bocşa
  • Borsec
  • Beclean
  • Beiuş
  • Bereşti
  • Bicaz
  • Bistriţa
  • Blaj
  • Boldeşti-Scăieni
  • Bolintin-Vale
  • Borşa
  • Botoşani
  • Brad
  • Braşov
  • Brăila
  • Breaza
  • Brezoi
  • Bucureşti
  • Budeşti
  • Buftea
  • Buhuşi
  • Bumbeşti-Jiu
  • Buşteni
  • Buziaş
  • Buzău
  • Calafat
  • Carei
  • Caracal
  • Caransebeş
  • Cavnic
  • Călan
  • Călăraşi
  • Călimăneşti-Căciulata
  • Câmpeni
  • Câmpia Turzii
  • Câmpina
  • Câmpulung
  • Câmpulung Moldovenesc
  • Cehu Silvaniei
  • Cernavodă
  • Chişineu-Criş
  • Cisnădie
  • Cluj-Napoca
  • Codlea
  • Comarnic
  • Comăneşti
  • Constanţa
  • Copşa Mică
  • Corabia
  • Costeşti
  • Covasna
  • Craiova
  • Cristuru Secuiesc
  • Cugir
  • Curtici
  • Curtea de Argeş
  • Darabani
  • Dărmăneşti
  • Dealu
  • Dej
  • Deta
  • Deva
  • Dorohoi
  • Drăgăneşti-Olt
  • Drăgăşani
  • Drobeta-Turnu Severin
  • Dumbrăveni
  • Eforie
  • Făgăraş
  • Făget
  • Fălticeni
  • Făurei
  • Feteşti
  • Fieni
  • Filiaşi
  • Focşani
  • Fundulea
  • Galaţi
  • Găeşti
  • Geoagiu
  • Gheorgheni
  • Gherla
  • Giurgiu
  • Gura Humorului
  • Haţeg
  • Hârlău
  • Hârşova
  • Horezu
  • Huedin
  • Hunedoara
  • Huşi
  • Ianca
  • Iaşi
  • Iernut
  • Ineu
  • Isaccea
  • Însurăţei
  • Întorsura Buzăului
  • Jibou
  • Jimbolia
  • Lehliu Gară
  • Lipova
  • Luduş
  • Lugoj
  • Lupeni
  • Mangalia
  • Marghita
  • Măcin
  • Mărăşeşti
  • Medgidia
  • Mediaş
  • Miercurea Ciuc
  • Mihăileşti
  • Mioveni
  • Mizil
  • Moineşti
  • Moldova Nouă
  • Moreni
  • Motru
  • Murfatlar
  • Nădlac
  • Năsăud
  • Năvodari
  • Negreşti
  • Negreşti-Oaş
  • Negru Vodă
  • Nehoiu
  • Novaci
  • Nucet
  • Ocna Mureş
  • Ocna Sibiului
  • Ocnele Mari
  • Odobeşti
  • Odorheiu Secuiesc
  • Olteniţa
  • Oneşti
  • Oradea
  • Oraviţa
  • Orăştie
  • Orşova
  • Otopeni
  • Oţelu Roşu
  • Ovidiu
  • Panciu
  • Paşcani
  • Pâncota
  • Petrila
  • Petroşani
  • Piatra Neamţ
  • Piatra Olt
  • Piteşti
  • Ploieşti
  • Plopeni
  • Pogoanele
  • Predeal
  • Pucioasa
  • Rădăuţi
  • Râmnicu Sărat
  • Râmnicu Vâlcea
  • Râşnov
  • Reghin
  • Reşiţa
  • Roman
  • Roşiori de Vede
  • Rovinari
  • Rupea
  • Salonta
  • Satu Mare
  • Săcele
  • Săveni
  • Sângeorz-Băi
  • Sânnicolau Mare
  • Scorniceşti
  • Sebeş
  • Sebiş
  • Seini
  • Segarcea
  • Sfântu Gheorghe
  • Sibiu
  • Sighetu Marmaţiei
  • Sighişoara
  • Simeria
  • Sinaia
  • Siret
  • Slatina
  • Slănic
  • Slănic Moldova
  • Slobozia
  • Solca
  • Sovata
  • Strehaia
  • Suceava
  • Sulina
  • Şimleu Silvaniei
  • Ştei
  • Tălmaciu
  • Tăşnad
  • Târgovişte
  • Târgu Bujor
  • Târgu Cărbuneşti
  • Târgu Frumos
  • Târgu Jiu
  • Târgu Lăpuş
  • Târgu Mureş
  • Târgu Neamţ
  • Târgu Ocna
  • Târgu Secuiesc
  • Târnăveni
  • Techirghiol
  • Tecuci
  • Teiuş
  • Timişoara
  • Tismana
  • Titu
  • Topliţa
  • Topoloveni
  • Tulcea
  • Turda
  • Turnu Măgurele
  • Ţăndărei
  • Ţicleni
  • Uricani
  • Urlaţi
  • Urziceni
  • Valea lui Mihai
  • Vaslui
  • Vaşcău
  • Vatra Dornei
  • Vălenii de Munte
  • Vânju Mare
  • Victoria
  • Videle
  • Vişeu de Sus
  • Vlăhiţa
  • Vulcan
  • Zalău
  • Zărneşti
  • Zimnicea
  • Zlatna
  • Alba
  • Vrancea
  • Alba
  • Alba
  • Bihor
  • Teleorman
  • Sibiu
  • Caraş-Severin
  • Hunedoara
  • Arad
  • Sibiu
  • Prahova
  • Tulcea
  • Bacău
  • Mehedinţi
  • Alba
  • Maramureş
  • Maramureş
  • Olt
  • Covasna
  • Prahova
  • Vâlcea
  • Caraş-Severin
  • Vâlcea
  • Dolj
  • Harghita
  • Harghita
  • Vaslui
  • Caraş-Severin
  • Harghita
  • Bistriţa-Năsăud
  • Bihor
  • Galaţi
  • Neamţ
  • Bistriţa-Năsăud
  • Alba
  • Prahova
  • Giurgiu
  • Maramureş
  • Botoşani
  • Hunedoara
  • Braşov
  • Brăila
  • Prahova
  • Vâlcea
  • Călăraşi
  • Ilfov
  • Bacău
  • Gorj
  • Prahova
  • Timiş
  • Buzău
  • Dolj
  • Satu Mare
  • Olt
  • Caraş-Severin
  • Maramureş
  • Hunedoara
  • Călăraşi
  • Vâlcea
  • Alba
  • Cluj
  • Prahova
  • Argeş
  • Suceava
  • Sălaj
  • Constanţa
  • Arad
  • Sibiu
  • Cluj
  • Braşov
  • Prahova
  • Bacău
  • Constanţa
  • Sibiu
  • Olt
  • Argeş
  • Covasna
  • Dolj
  • Harghita
  • Alba
  • Arad
  • Argeş
  • Botoşani
  • Bacău
  • Giurgiu
  • Cluj
  • Timiş
  • Hunedoara
  • Botoşani
  • Olt
  • Vâlcea
  • Mehedinţi
  • Sibiu
  • Constanţa
  • Braşov
  • Timiş
  • Suceava
  • Brăila
  • Ialomiţa
  • Dâmboviţa
  • Dolj
  • Vrancea
  • Călăraşi
  • Galaţi
  • Dâmboviţa
  • Hunedoara
  • Harghita
  • Cluj
  • Giurgiu
  • Suceava
  • Hunedoara
  • Iaşi
  • Constanţa
  • Vâlcea
  • Cluj
  • Hunedoara
  • Vaslui
  • Brăila
  • Iaşi
  • Mureş
  • Arad
  • Tulcea
  • Brăila
  • Covasna
  • Sălaj
  • Timiş
  • Călăraşi
  • Arad
  • Mureş
  • Timiş
  • Hunedoara
  • Constanţa
  • Bihor
  • Tulcea
  • Vrancea
  • Constanţa
  • Sibiu
  • Harghita
  • Giurgiu
  • Argeş
  • Prahova
  • Bacău
  • Caraş-Severin
  • Dâmboviţa
  • Gorj
  • Constanţa
  • Arad
  • Bistriţa-Năsăud
  • Constanţa
  • Vaslui
  • Satu Mare
  • Constanţa
  • Buzău
  • Gorj
  • Bihor
  • Alba
  • Sibiu
  • Vâlcea
  • Vrancea
  • Harghita
  • Călăraşi
  • Bacău
  • Bihor
  • Caraş-Severin
  • Hunedoara
  • Mehedinţi
  • Ilfov
  • Caraş-Severin
  • Constanţa
  • Vrancea
  • Iaşi
  • Arad
  • Hunedoara
  • Hunedoara
  • Neamţ
  • Olt
  • Argeş
  • Prahova
  • Prahova
  • Buzău
  • Braşov
  • Dâmboviţa
  • Suceava
  • Buzău
  • Vâlcea
  • Braşov
  • Mureş
  • Caraş-Severin
  • Neamţ
  • Teleorman
  • Gorj
  • Braşov
  • Bihor
  • Satu Mare
  • Braşov
  • Botoşani
  • Bistriţa-Năsăud
  • Timiş
  • Olt
  • Alba
  • Arad
  • Maramureş
  • Dolj
  • Covasna
  • Sibiu
  • Maramureş
  • Mureş
  • Hunedoara
  • Prahova
  • Suceava
  • Olt
  • Prahova
  • Bacău
  • Ialomiţa
  • Suceava
  • Mureş
  • Mehedinţi
  • Suceava
  • Tulcea
  • Sălaj
  • Bihor
  • Sibiu
  • Satu Mare
  • Dâmboviţa
  • Galaţi
  • Gorj
  • Iaşi
  • Gorj
  • Maramureş
  • Mureş
  • Neamţ
  • Bacău
  • Covasna
  • Mureş
  • Constanţa
  • Galaţi
  • Alba
  • Timiş
  • Gorj
  • Dâmboviţa
  • Harghita
  • Argeş
  • Tulcea
  • Cluj
  • Teleorman
  • Ialomiţa
  • Gorj
  • Hunedoara
  • Prahova
  • Ialomiţa
  • Bihor
  • Vaslui
  • Bihor
  • Suceava
  • Prahova
  • Mehedinţi
  • Braşov
  • Teleorman
  • Maramureş
  • Harghita
  • Hunedoara
  • Sălaj
  • Braşov
  • Teleorman

 

Cautare in google pentru diverse servicii:

Searches related to servicii

 

Probild Romania

Servicii organizari evenimente & food

  • Evenimente private ( nunta, botez, aniversare )
  • Invitatii
  • Concerte
  • Conferinte
  • Manifestari publice
  • Restaurante
  • Fast food
  • Brutarii | Patiserii
  • Servicii catering
  • Servicii bar mobil
  • foto-video
  • Inchirieri corturi pentru evenimente
  • Amenajari sali, florarie, amenajari florale si baloane

Servicii reparatii casnice

sau vizualizeaza

 

Toti furnizori de servicii

Search for specific Members
All
Servicii in domeniul constructiilor civile si industriale
Servicii de WebDesign, creare site / magazin online si IT
Servicii de curatenie si curatare la firme si persoane fizice
Servicii de transport si service auto
Servicii de educatie, invatamant si timp liber
All
Case
Amenajari interioare
All
Creare site web
Creare magazin online
Servicii intretinere site
Gazduire web site
Servicii SEO
Reparatie calculatoare
Instalare / reinstalare sistem de operare
Instalare soft
All
Curatenie la domiciliu
Curatenie scara bloc
Curatenie la firme si birouri
All
Transport marfa
Transport persoane
Livrari colete
Transport auto pe platforma
All
Gradinite

.

Adresa

Sos. Nationala 
Iasi, RO 
700237

Suport furnizori

Luni - Vineri: 10am – 5pm
Sambata: 10am – 1pm
Duminica: doar urgente !

Subscribe

× Suport PREMIUM